magazyn-firma

Bycie eko jest w modzie i prognozy pokazują, że moda ta będzie nasilać się, zamiast słabnąć. Oferując konsumentom ekologiczne gadżety, odpowiemy więc na potrzeby rynku. Nie jest to jednak jedyną zaletą włączenia do oferty sklepu gadżetów ekologicznych. Co jeszcze przemawia za takim rozwiązaniem?

Ekologiczne gadżety są praktyczne

Sprzedając ekologiczne gadżety, łączymy regularny biznes (sprzedaż) z reklamą, ponieważ na większość z nich da się nanosić nadruk z logo czy nazwą naszego sklepu. To tylko jedna strona "praktyczności" takich produktów, ponieważ tą drugą odkryją sami klienci. Fakt, że coś jest eko, nie oznacza bowiem, że produkt ten jest gorszy niż jego nieekologiczny odpowiednik. Wystarczy wziąć pod uwagę woreczki foliowe i materiałowe woreczki na żywność. Te pierwsze łatwo rozdzierają się i nie przepuszczają powietrza, dlatego jedzenie szybko się w nich psuje. Natomiast te drugie - szyte najczęściej z bawełny - mają oddychającą, ale też solidną strukturę. Przechowywane w nich owoce, warzywa czy pieczywo dłużej jest więc świeże i aromatyczne. O tym, do czego jeszcze da się wykorzystać woreczki z materiału, możesz zobaczyć tutaj

Ekologiczne gadżety - element stylizacji i opakowanie

Zastanawiasz się, jak połączyć sprzedaż eko gadżetów z reklamą swojej firmy? To proste: postaw na ekologiczne torby! Klienci mogą dokupić je podczas robienia zakupów. Dzięki temu wychodząc ze sklepu, nie będą musieli nieść wszystkich artykułów w rękach. Jednocześnie, za sprawą nadruku na takiej torbie, sklep może się promować, ponieważ działa ona jak klasyczny gadżet reklamowy. Jakie torby na zakupy są ekologiczne? Oczywiście te wykonane z tkaniny, czyli wielorazowe. Warto wybierać przy tym modele z bawełny, najlepiej certyfikowanej, tak jak te z oferty producenta Natura Słupsk (dostępne tutaj). Tego typu torby są zdecydowanie lepsze niż ich plastikowe czy papierowe odpowiedniki. Wyróżnia je:

  • wytrzymałość na duże obciążenia,
  • możliwość wielokrotnego użycia,
  • łatwość utrzymania w czystości (możliwość prania w pralce),
  • uniwersalność,
  • wygląd, który sprawdza się w miejskich stylizacjach.

Klient, kupując taką torbę na zakupy wie, że wykorzysta ją jeszcze nie jeden raz i to nie tylko podczas zakupów w sklepie, ale także wychodząc na spacer, na siłownię czy na spotkanie ze znajomymi. Wszystko to jednak pod warunkiem, że zadbamy o odpowiednią jakość gadżetu i o jego atrakcyjny wygląd, czyli efektowny nadruk z ciekawym napisem lub grafiką.

Woreczki materiałowe - estetyczne opakowania

Pozytywny wizerunek

Nasza planeta to wspólne dobro, dlatego każdy powinien troszczyć się o nią na tyle, na ile może. Przedsiębiorstwo, które dociera do szerszego grona odbiorców niż przeciętny człowiek, powinno dbać o szerzenie wiedzy z zakresu ekologii. Oferując swoim klientom ekologiczne gadżety, firma spełnia ten moralny obowiązek, a jednocześnie buduje pozytywny wizerunek swojej marki. Konsument wie wtedy, że dobro środowiska nie jest przedsiębiorcy obojętne. Bardziej docenia więc działalność całego sklepu, który ma swoje ideały i stara się dążyć do spełnienia założonych celów w określony sposób.

Jak wykorzystać ekologiczne gadżety?

W odniesieniu do ekologicznych gadżetów w ofercie sklepu, mówiliśmy przede wszystkim o ich sprzedaży. Warto jednak - jeśli decydujemy się na bawełniane gadżety z nadrukiem - wykorzystać je również jako gratis, który będzie oferowany klientom po spełnieniu określonych warunków. Przykładowo, torba bawełniana na zakupy może być dołączana za darmo do rachunku przekraczającego ustalony próg minimalny. Można również wykorzystać taki gratis w ramach promocji nowego asortymentu jako zachętę, to znaczy: klient kupi nowy, niesprawdzony jeszcze produkt, a wraz z nim otrzyma eko gadżet z firmowym nadrukiem. Ekologiczne produkty w formie woreczków czy toreb można stosować także jako standardowe opakowanie, zamiast worków foliowych czy pudełek. Być może podniesie to nieco stałe koszty działalności, ale wydatek ten zwróci się w postaci zysków od nowych klientów, których sprowadzi do sklepu taka forma reklamy.

REKLAMA
(Wideboard)

To Cię zainteresuje

Polski biznes coraz chętniej wdraża podpis elektroniczny – liczba jego użytkowników dynamicznie rośnie od kilku lat

Polscy przedsiębiorcy coraz śmielej sięgają po e-podpis. Certum z grupy Asseco, największy dostawca usług zaufania w Polsce z…

Poradnik dla właściciela małego parkingu. Zarządzanie w oparciu o cyfryzację

Cyfryzacja i automatyzacja parkingu wpływa na redukcję kosztów i optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni z uwzględnieniem zmieniającego się zapotrzebowania…
navi parking
30 11 22

Będą nowe numery PKD? GUS wspomina o „piątym znaku”

Niewykluczone są zmiany w Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) – wynika z komunikatu GUS. Obecnie Główny Urząd Statystyczny prowadzi…
PKD
29 11 22

Ustawa o fundacji rodzinnej może wejść w życie już w 2023 roku

Wyczekiwana przez przedsiębiorców Ustawa o fundacji rodzinnej, a dokładnie jej projekt, jest już w Sejmie. To oznacza, że…
Ustawa o fundacji rodzinnej
25 11 22

ING: BLIK bez kodu dla biznesu

Bank ING wprowadza usługę płatności BLIK bez kodu, czyli tzw. opcję „one click”. Jest ona dostępna w aplikacji…
BLIK bez kodu
25 11 22

Śmierć przedsiębiorcy. Już 40,5 tys. przypadków powołań zarządów sukcesyjnych

Śmierć przedsiębiorcy nie musi oznaczać końca jego firmy. Od 15 listopada 2018 roku, powstało już 40,5 tys. zarządów…
śmierć przedsiębiorcy
REKLAMA
(Wideboard)

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier