Z tego artykułu dowiesz się:

Moda na ekologiczne gadżety w biznesie trwa w najlepsze. I dobrze, ekologia od dawna jest już przecież wyższą koniecznością, nie tylko chwilową pobudką. Jak być oryginalnym i ekologicznym w promocji własnego biznesu? Co i komu wręczać? I wreszcie – jakie gadżety wybrać?

Ekologiczne gadżety – czym są?

Ekologiczne gadżety reklamowe to bardziej przyjazne środowisku naturalnemu produkty, które mają również swoje znaczenie marketingowe. Tego typu gadżety poprawiają także wizerunek marki wśród klientów, którzy zauważają dbałość firmy o każdy szczegół. Przyjazność ekologicznych gadżetów dla środowiska to zwykle połączenie kilku czynników:

  • procesu produkcji;
  • rodzaju materiałów;
  • sposobu użytkowania;
  • rozkładu produktów po ich zużyciu.

Gdyby zapytać statystycznego Polaka, jaki materiał kojarzy mu się z ekologią, większość z nas wymieniłaby zapewne drewno, ale w ekologicznych gadżetach używane są także inne naturalne tworzywa, choćby filc, bambus czy papier. Każdy z tych materiałów dodaje gadżetom uroku i oryginalności, która zapada w pamięć. Chcesz sprawdzić, co Tobie wpadnie w oko? Wejdź na: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/ekologia/

znajdź idealne ekologiczne gadżety dla Twojej firmy!

Szablonowo czy oryginalnie – jaki gadżet wybrać?

Idealny gadżet w ekologicznym stylu – czy taki istnieje? Z pewnością tak, choć będzie to inny produkt dla każdego z nas. Dokładnie dlatego ważna jest różnorodność – im bogatsza oferta, tym większe także prawdopodobieństwo, że któryś z gadżetów po prostu nas urzeknie. Sklep CAPREA.com.pl to miejsce, które spełnia ten warunek – sprawdź sam!

To tutaj znajdziesz m.in. biodegradowalne adaptery w oryginalnym kształcie z aż czterema różnymi złączami. To eko gadżet, który sprawdzi się zarówno jako prezent dla prezesa dużej spółki, jak i upominek dla stałego klienta o znacznie mniejszym budżecie.

A jeśli szukasz produktów z drewna i jesteś fanem biwakowania, może skupisz się na reklamową rozpałkę? To rozwiązanie bardzo nietypowe, ale dokładnie z tego powodu może być nie lada atrakcją dla Twoich klientów. Z drugiej strony, wieczorne spotkania z przyjaciółmi czy rodziną to idealna okazja do rozmów – być może tego typu gadżet pozwoli poruszyć w nich także temat Twojej marki?

Ekologiczne gadżety reklamowe – dla kogo?

Przedsiębiorcy często zastanawiają się, czy warto inwestować w gadżety reklamowe, a tym bardziej w ekologiczne ich wersje. To w końcu dodatkowy wydatek, który nie przynosi bezpośrednich zysków dla firmy. Może być natomiast doskonałym narzędziem marketingowym. Dlaczego? W biznesie ważne jest nawiązanie relacji z klientem, a ekologiczne gadżety mogą być także sposobem na zapamiętanie firmy czy rozładowanie atmosfery w trakcie ważnego spotkania. To również doskonały sposób na noworoczny czy świąteczny upominek dla stałych klientów, którym warto od czasu do czasu przypomnieć o sobie. Wówczas nawet drobny prezent sprawi, że klienci chętniej zainteresują się najnowszą ofertą Twojej marki.

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

To Cię zainteresuje

Szybka pożyczka bez wychodzenia z domu — kto może skorzystać z tego rozwiązania?

Idealnym klientem firmy pożyczkowej jest osoba, która potrzebuje natychmiastowej reakcji na nagłe sytuacje finansowe, jest świadoma swoich finansów,…

Ecommerce B2B - rewolucja w handlu między firmami

Współczesny rynek handlu elektronicznego nieustannie się rozwija, a segment ecommerce B2B (Business to Business) zyskuje na znaczeniu, stając…

Jak przyciągnąć uwagę uczestników na targach?

Choć zdaniem wielu świat marketingu już dawno przeniósł się do internetu, branżowe targi wciąż pozostają jednym z najlepszych…
targi

Skuteczne rozwiązywanie problemów w przedsiębiorstwie

W organizacji napotykanie wyzwań i ich skuteczne rozwiązywanie to umiejętność, którą nie każdy posiada. Zwłaszcza gdy mówimy o…

Jak zoptymalizować proces wysyłki w biznesie?

W czasach, kiedy każda sekunda liczy się w dostarczaniu produktów do klienta, sprawnie działający proces wysyłki jest niezbędny.…

Czy folder reklamowy to dobra forma promocji firmy i marki?

Czy folder reklamowy nadal może konkurować z dynamicznym światem marketingu cyfrowego. Czy to nadal skuteczna forma dotarcia do…

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier