magazyn-firma

Dlaczego umowa partnerska jest lepsza od franczyzy, na ile podlaskie wartości pomagają w rozwoju sieci sprzedaży i jak dużo trzeba wydać na uruchomienie sklepu spożywczego w rozmowie z Szymonem Ostrowskim tłumaczy Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten

 

[et_bloom_inline optin_id="optin_24"]

Chorten to grupa współpracujących ze sobą właścicieli sklepów spożywczych. Nie jesteście franczyzą, a siecią partnerską. Dajecie dużo więcej swobody w biznesie. Skąd taki wybór?

Chorten współpracuje z właścicielami niezależnych sklepów, którzy mają często wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu swojego biznesu. Rozumiemy to i szanujemy. Budujemy więc nasze relacje po partnersku, nie wchodząc „z butami” w sposób zarządzania placówką. Przedsiębiorcy sami decydują o wyborze dostawcy i wielkości dostaw. Właściciel sklepu samodzielnie kreuje też politykę cenową. To, co nas łączy, to wspólne akcje promocyjne. W tym wypadku wymagamy spójności cen, które mają być atrakcyjne dla klientów w całej Polsce. Menadżerowie placówek samodzielnie zarządzają też personelem. Nie ingerujemy także w wystrój sklepu. Oczywiście jeśli właściciel potrzebuje w tym zakresie doradztwa i pomocy w wyposażeniu, to chętnie udzielamy wsparcia. Wspólnie budujemy także rozpoznawalność marki Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten ze znakiem dębu. Dlatego wymagamy od naszych partnerów oznaczenia zewnętrznego placówki, proponujemy także specjalne akcje dla konsumentów, które mają pomóc w promocji. W naszym przypadku.....

CZYTAJ cały wywiad w darmowym magazynie firma w formie PDF

[et_bloom_inline optin_id="optin_25"]

REKLAMA
(Wideboard)

To Cię zainteresuje

30 09 22

Zatory płatnicze: Małe firmy wreszcie lepiej chronione?

Zatory płatnicze to zmora wielu firm. Sejm przyjął właśnie nowelizację ustawy antyzatorowej, której efektem ma być m.in. wzmocnienie…
zatory płatnicze

Nasza narodowa duma na skraju bankructwa. Piekarnie w głębokim kryzysie

Polacy od zawsze szczycili się pysznym i zdrowym pieczywem bez ulepszaczy. Jakość jednak ma swoją cenę, a ta…
piekarnia
29 09 22

Gigantyczna kara dla przedsiębiorcy. Chciał pomóc – musi zapłacić MILION złotych!

1.128.604 złote kary powinien decyzją urzędnika zapłacić właściciel małej firmy rodzinnej z Suwałk (Podlaskie). A wszystko zaczęło się…
kara dla przedsiębiorcy

Allegro: program powitalny dla sprzedawców – co oferuje?

Czy wiesz, że ok. 80% transakcji e-sprzedaży w Polsce rozpoczyna się na Allegro, a kończy się tu ponad…

Branża alkoholowa liczy zyski. Polacy „przepili” w rok równowartość 20 stadionów piłkarskich.

Branża alkoholowa ma powód do zadowolenia. W całym ubiegłym roku padł rekord wydatków na alkohol. Polacy kupili trunki…
branża alkoholowa

Budowlanka hamuje, ale nie tak mocno jak w pandemii

Ogłaszanie wielkiego kryzysu w budowlance, póki co, należy traktować jako przedwczesne. Wprawdzie budowlanka hamuje, ale nie przebiła pod…
budowlanka hamuje
REKLAMA
(Wideboard)

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier