Jak wygląda franczyza Stava? Ile się zarabia na dowożeniu jedzenia? Jak działa Stava – kurier gastronomiczny? Kto może prowadzić punkt Stava?

Franczyza Stava to pierwsza w Europie i największa w Polsce sieć franczyzowa w branży gastro-kurierskiej. Franczyza Stava polega na oferowaniu restauracjom i sklepom dowóz posiłków i zakupów do klienta. Sklep lub restauracja nie musi dzięki temu zatrudniać swoich kierowców.

Pomysł na biznes. W co zainwestować?

Co daje franczyza Stava?

  • możliwość wejścia na rynek z minimalną konkurencją, w wielu miastach nie ma w ogóle firm zajmujących się branżą kurierską w segmencie gastronomii
  • możliwość wejścia na bardzo perspektywiczny rynek. Rynek dowozów posiłków w Polsce wart jest ponad 9 mld zł i cały czas dynamicznie rośnie
  • unikalne narzędzia informatyczne optymalizujące i automatyzujące rozdzielanie zleceń kierowcom oraz system sprzedaży i zarządzania oddziałem.
  • wysoka efektywność operacyjna

Dla kogo jest franczyza ?

Stava najszybciej rozwija się w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Stava wymaga bezpośredniego zaangażowania kandydatów w rozwój oddziału

Oczekiwania wobec kandydatów na franczyzobiorców

  • gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorczości,
  • umiejętności kierowania zespołem,
  • pozytywnego nastawienia do klienta,
  • zaangażowania, optymizmu i motywacji do pracy,
  • znajomości obsługi komputera (m.in. Pakiet Office).

Co daje Stava we franczyzie?

W ramach franczyzy franczyzobiorca otrzymuje:

  • unikalny system informatyczny autorstwa Stavy, bez którego nie da się efektywnie prowadzić oddziału gastro-kurierskiego.
  • szkolenia teoretyczne i praktyczne w jednym z oddziałów Stava.
  • centralne biuro obsługi klienta dzięki któremu nie musisz odbierać telefonów w bieżących sprawach związanych z pojedynczymi dostawami,
  • wsparcie w zakresie sprzedaży i wyceny usług,
  • wsparcie w zakresie optymalnego układania grafików kurierów,
  • wyłączność na dane miasto lub dzielnicę 
  • w wybranych miastach gwarancja obsługi restauracji McDonald’s i sklepu Stokrotka

Franczyza Stava – wkład własny

Przystąpienie do marki Stava wymaga inwestycji środków własnych w kwocie ok. 20 tys., reszta kapitału może pochodzić z źródeł zewnętrznych

Więcej informacji o franczyzie można dowiedzieć się zostawiając swoje dane. Kliknij w formularz a uzyskasz wszelkie potrzebne informacje


 

Liczba punktów franczyzowych Stava

  • 34

Informacje o franczyzie