magazyn-firma
3 min. czytania

Taśmy pakowe z nadrukiem. Jak wybrać?

taśmy-pakowe
Autor
redakcja
Opublikowano
09 06 22

Taśmy pakowe, jak sama nazwa na to wskazuje, służą do pakowania przesyłek. Coraz większą popularnością cieszą się taśmy z własnym nadrukiem. Czy warto się na nie zdecydować?

Taśma klejąca z nadrukiem do przesyłek

Taśmy pakowe stanowią jeden z wielu rodzajów taśm samoprzylepnych. Tego rodzaju rozwiązanie stosuje się do zabezpieczenia oraz znakowania pudeł, paczek, kartonów i innych przesyłek. Takie taśmy są dostępne w wielu różnych rodzajach, jeśli chodzi o ich długość oraz szerokość. Jak się okazuje, taśma pakowa na przesyłce to często pierwsza rzecz, na którą zwraca uwagę odbiorca zanim jeszcze zapozna się z zawartością paczki. Gdy taśma klejąca z nadrukiem wyróżnia się w jakiś sposób – przyciąga spojrzenia także postronnych osób, kiedy niesie ją kurier do odbiorcy. Taśma tego rodzaju to znakomity sposób na niebanalną reklamę, która pozwala wyróżnić się firmie.

Taśmy pakowe a promocja firmy

Sukces firmy w ogromnej mierze zależy od jej wizerunku. Z tego też powodu przedsiębiorstwa starają się umiejętnie prowadzić zróżnicowane działania marketingowe. Jednym z tanich wyjątkowo skutecznych narzędzi promocyjnych jest taśma klejąca z logo. Taśmy klejące z nadrukiem pozwalają utrwalić wizerunek firmy głęboko w świadomości odbiorcy. Takie rozwiązanie pełni nie tylko funkcję promocyjną, ale i identyfikującą. To swego rodzaju alternatywa dla wizytówki przedsiębiorstwa. Warto zwrócić uwagę, że taśma klejąca z logo firmy powinna być nie tylko atrakcyjna pod kątem wizualnym – ogromnie ważna jest jej funkcjonalność i trwałość, dlatego należy wybierać wyłącznie najwyższej jakości, sprawdzone produkty. Taśma powinna idealnie przylegać do zabezpieczonej przesyłki tak, aby chronić ją przed otwarciem przez osoby niepowołane. Warto zwrócić uwagę na bardziej wytrzymałe rozwiązania typu hot melt. Wybierając taśmę do zakupu należy sprawdzić również trwałość nadruku – powinien być odporny na czynniki zewnętrzne. Jeśli łatwo będzie ulegać przetarciom może ostatecznie wpłynąć negatywnie na odbiór firmy.

Taśma z nadrukiem – zalety

Taśmy klejące z nadrukiem mają wiele zalet. Umieszczanie logo firmy na materiałach promocyjnych, takich jak taśmy czy opakowania produktowe to jedna ze strategii brand managementu. Tego rodzaju działania przyciągają wzrok i umożliwiają spopularyzować nazwę przedsiębiorstwa, gdyż w ten sposób staje się ona łatwiejsza do zapamiętana zarówno przez klientów, jak i wszystkie osoby postronne, które zobaczą paczkę. Firma, która dba o swój wizerunek jest uważana za profesjonalną i rzetelną. Wszelkie działania, które są nakierowane na rozpowszechnianie marki, wpływają pozytywnie na wyniki finansowe. Taśma klejąca z logo wyróżnia się na tle konkurencji, zwiększa rozpoznawalność i poprawia wizerunek firmy. Ponadto takie taśmy pełnią również funkcję informacyjną, jeśli zostanie na nich umieszczony napis informujący o promocji czy ostrzegawczy („uwaga szkło”). Tego rodzaju rozwiązania najlepiej kupić w sprawdzonej i cenionej hurtowni, takiej jak sklep.ekspertpoludnie.pl. Podczas zakupy taśmy warto zwrócić uwagę na jej długość i szerokość, a także i trwałość kleju oraz trwałość nadruku.  Powinien być on nie tylko widoczny, ale i odporny na wilgoć, deszcz czy przetarcia.

REKLAMA
(Wideboard)

To Cię zainteresuje

Black Friday 2022 a inflacja. To może być dobry pomysł na biznes

Black Friday 2022 i inflacja. To połączenie może podkręcić wyniki sprzedaży. W czasie gdy ceny rosną w zawrotnym…
Black Friday 2022
08 11 22

Całodobowa recepcja - wyzwania, wady i rozwiązania

Według badania z 2013 roku [1] - gość hotelowy czekający w kolejce dłużej niż 5 minut, może odczuwać…
całodobowa recepcja

Ekologiczne gadżety reklamowe – co zamiast długopisów?

Moda na ekologiczne gadżety w biznesie trwa w najlepsze. I dobrze, ekologia od dawna jest już przecież wyższą…
ekologiczne gadżety

Jedziesz do hotelu lub centrum handlowego? Ten system znajdzie ci miejsce parkingowe

Jak działa rozwiązanie NaviParking? Jak znaleźć wolne miejsce parkingowe? NaviParking jest scale’upem, który projektuje i integruje rozwiązania związane…

Branża alkoholowa liczy zyski. Polacy „przepili” w rok równowartość 20 stadionów piłkarskich.

Branża alkoholowa ma powód do zadowolenia. W całym ubiegłym roku padł rekord wydatków na alkohol. Polacy kupili trunki…
branża alkoholowa
16 09 22

Komunikacja z klientem wspierana przez AI — jakie daje możliwości?

Obsługa klienta i komunikacja z nim to jeden z największych, najobszerniejszych i najbardziej kluczowych obszarów działania firmy, bez…
komunikacja
REKLAMA
(Wideboard)

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier