Z tego artykułu dowiesz się:

Credit Agricole uruchamia Zielony Kredyt dla małych i średnich firm. Oferta przeznaczona jest dla przedsiębiorców zainteresowanych sfinansowaniem inwestycji proekologicznych lub działań związanych ze zrównoważonym rozwojem.

Firmy z sektora SME (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa), podobnie jak i duże korporacje muszą dostosowywać się do wymogów Zielonego Ładu Unii Europejskiej i rosnących wymagań rynkowych związanych z ochroną środowiska. Bank Credit Agricole wychodzi naprzeciw tym potrzebom i proponuje nowy produkt w swojej ofercie: Zielony Kredyt na preferencyjnych warunkach.

- Jako bank zaangażowany ekologicznie chcemy ułatwiać firmom skuteczną ekotransformację. Pomagamy zdobyć środki na inwestycje, które pozwalają znacząco obniżyć koszty działania i przyczyniają się do ograniczania negatywnego wpływu na środowisko – przekonuje Piotr Skoczek dyrektor Departamentu Zarządzania Produktami Kredytowymi w Credit Agricole.

Korzystając z Zielonego Kredytu Credit Agricole klienci mogą sfinansować m.in. zakup lub wymianę maszyn i urządzeń na bardziej nowoczesne i energooszczędne lub na instalację odnawialnych źródeł energii. Kredyt można wykorzystać także na zakup lub budowę energooszczędnych budynków, ewentualnie termomodernizację istniejących nieruchomości.

Kwota, o którą można wnioskować w ramach Zielonego Kredytu to nawet 10 mln zł, a maksymalny okres kredytowania wynosi 15 lat. Zielony Kredyt udzielany jest ze znacznie obniżoną marżą w porównaniu do innych kredytów inwestycyjnych.

- Mamy nadzieję, że wyraźnie niższy koszt pozyskania kredytu zachęci klientów do inwestowania w nowoczesne rozwiązania proekologiczne. Zapraszamy do kontaktu w naszych placówkach lub przez stronę internetową – zachęca Piotr Skoczek.

 

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

To Cię zainteresuje

Szybka pożyczka bez wychodzenia z domu — kto może skorzystać z tego rozwiązania?

Idealnym klientem firmy pożyczkowej jest osoba, która potrzebuje natychmiastowej reakcji na nagłe sytuacje finansowe, jest świadoma swoich finansów,…

Ecommerce B2B - rewolucja w handlu między firmami

Współczesny rynek handlu elektronicznego nieustannie się rozwija, a segment ecommerce B2B (Business to Business) zyskuje na znaczeniu, stając…

Jak przyciągnąć uwagę uczestników na targach?

Choć zdaniem wielu świat marketingu już dawno przeniósł się do internetu, branżowe targi wciąż pozostają jednym z najlepszych…
targi

Skuteczne rozwiązywanie problemów w przedsiębiorstwie

W organizacji napotykanie wyzwań i ich skuteczne rozwiązywanie to umiejętność, którą nie każdy posiada. Zwłaszcza gdy mówimy o…

Jak zoptymalizować proces wysyłki w biznesie?

W czasach, kiedy każda sekunda liczy się w dostarczaniu produktów do klienta, sprawnie działający proces wysyłki jest niezbędny.…

Czy folder reklamowy to dobra forma promocji firmy i marki?

Czy folder reklamowy nadal może konkurować z dynamicznym światem marketingu cyfrowego. Czy to nadal skuteczna forma dotarcia do…

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier