Z tego artykułu dowiesz się:

Digital Signage jest nowoczesnym sposobem komunikacji z Klientem poprzez sieć zintegrowanych systemów do zdalnego zarządzania ekranami w przestrzeni, w której marka ma kontakt z odbiorcą. Bywa nazywany „cyfrowym wyjściem z domu”. Klienci w restauracjach, galeriach, sklepach, biurowcach, na przystankach i w innych miejscach użyteczności publicznej mogą zapoznać się z treściami, które Twoja firma chce przestawić w atrakcyjny sposób – na ekranie cyfrowym w formie zdjęć, wideo, dokumentów, animacji lub dynamicznych prezentacji.

Do czego służy Digital Signage?

Digital Signage stanowi innowacyjną alternatywę dla tradycyjnych nośników reklamowych, takich jak billboardy, plakaty i banery. Służy do wzbudzenia zainteresowania odbiorcy – uwagę Klienta łatwiej przykuć ruchomym, dynamicznym przekazem niż statycznym obrazem. Digital Signage może wywoływać efekt miłego zaskoczenia i zapadać w pamięć. Co najważniejsze, system do zdalnego zarządzania treścią dzięki prostej obsłudze, za pomocą kilku kliknięć pozwala na szybką zmianę komunikatów i dostosowanie ich do aktualnych potrzeb Klienta. Możliwości kanału komunikacji przez cyfrowe ekrany są niemal nieograniczone i można łatwo dopasować je do grupy docelowej i potrzeb miejsca, w którym są wyświetlane.

Oprogramowanie, sprzęt i treści – trzy składowe Digital Signage

System Digital Signage składa się z trzech elementów: oprogramowania, sprzętu i atrakcyjnych treści. Warto korzystać z firm dostarczających wszystkie z tych komponentów, aby uzyskać rezultaty najlepiej dopasowane do profilu działalności Klienta. Na stronie https://solix.pl/ można znaleźć dostawcę specjalizującego się w Digital Signage, który zaoferuje sprzęt, dobierze skrojone na miarę potrzeb oprogramowanie i zaproponuje wsparcie w tworzeniu atrakcyjnych wizualnie treści, adekwatnych do potrzeb Twoich Klientów.

Jakie zalety ma Digital Signage?

Reklamodawca wybiera miejsce, w którym będzie wyświetlana reklama i może targetować jej przekaz pod docelową grupę, czas oraz miejsce. Przypuśćmy w kinie, w czasie seansów dla młodzieży, na cyfrowych monitorach reklamowych wyświetlane są treści dostosowane do nastoletniego odbiorcy. W restauracji ruchome obrazy wyświetlane na menu boardach mogą sprawić, że głodny klient nałoży na swój talerz więcej pyszności. Firma Solix oferuje monitory bezszwowe i pionowe, na których w łatwy sposób zarządzisz treściami, wyświetlanymi na ekranach. Wprowadzisz także konkretny przekaz tam, gdzie klienci impulsywnie podejmują decyzję, np. przy kasach. W ten sposób przekaz Twojej marki będzie nie tylko atrakcyjny, ale może także przełożyć się na wzrost sprzedaży.

Gdzie można zastosować Digital Signage?

Na zewnątrz – wszędzie tam, gdzie umieszczane są tradycyjne billboardy czy plakaty (przy głównych ulicach miast, w miejscach spotkań, na przystankach) oraz wewnątrz budynków. Digital Signage zyskuje ogromną popularność, na przykład jako ekrany do wyświetlania informacji o promocjach w centrach handlowych, wyboru menu w restauracjach, zakupu biletów w kinach czy stacji do self-orderingu. W ofercie Solix znajdziesz również infokioski, na przykład z interaktywnymi mapami obiektu oraz ogłoszeniami dla pracowników.

Ściany wideo i ekrany LED

Solix proponuje też ściany wideo – montowane z monitorów bezszwowych wielkie ekrany, które mogą stanowić część ściany budynku lub centrum zarządzania kryzysowego. Niezwykle efektownie wyglądają ekrany LED. Mają wbudowany czujnik, który dostosowuje jasność ekranu do pory dnia i natężenia światła.

Cyfrowe ekrany Digital Signage zastępują klasyczne rozwiązania reklamowe i konieczność drukowania ulotek, plakatów czy folderów reklamowych – klient ma dostęp do treści w dużo atrakcyjniejszej i łatwiejszej w odbiorze cyfrowej formie. A Ty zyskujesz łatwość zarządzania treściami, za pomocą kilku kliknięć – bez koordynacji druku czy cyklicznego rozwieszania plakatów albo rozdawania ulotek.

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

To Cię zainteresuje

Zastosowanie laktozy w proszku w różnych branżach

Laktoza, naturalny cukier obecny w mleku, posiada szerokie zastosowanie zarówno w przemyśle farmaceutycznym, jak i spożywczym. W postaci…

Franczyza gastronomiczna – wszystko, co musisz wiedzieć przed jej podjęciem

Jeśli chcesz osiągnąć sukces w gastronomii, musisz zbudować reputację lokalu. Początek może być trudny. Klienci preferują miejsca, które…
franczyza-gastronomiczna

Szybka pożyczka bez wychodzenia z domu — kto może skorzystać z tego rozwiązania?

Idealnym klientem firmy pożyczkowej jest osoba, która potrzebuje natychmiastowej reakcji na nagłe sytuacje finansowe, jest świadoma swoich finansów,…

Ecommerce B2B - rewolucja w handlu między firmami

Współczesny rynek handlu elektronicznego nieustannie się rozwija, a segment ecommerce B2B (Business to Business) zyskuje na znaczeniu, stając…

Jak przyciągnąć uwagę uczestników na targach?

Choć zdaniem wielu świat marketingu już dawno przeniósł się do internetu, branżowe targi wciąż pozostają jednym z najlepszych…
targi

Skuteczne rozwiązywanie problemów w przedsiębiorstwie

W organizacji napotykanie wyzwań i ich skuteczne rozwiązywanie to umiejętność, którą nie każdy posiada. Zwłaszcza gdy mówimy o…

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier