Digital Signage jest nowoczesnym sposobem komunikacji z Klientem poprzez sieć zintegrowanych systemów do zdalnego zarządzania ekranami w przestrzeni, w której marka ma kontakt z odbiorcą. Bywa nazywany „cyfrowym wyjściem z domu”. Klienci w restauracjach, galeriach, sklepach, biurowcach, na przystankach i w innych miejscach użyteczności publicznej mogą zapoznać się z treściami, które Twoja firma chce przestawić w atrakcyjny sposób – na ekranie cyfrowym w formie zdjęć, wideo, dokumentów, animacji lub dynamicznych prezentacji.
Digital Signage stanowi innowacyjną alternatywę dla tradycyjnych nośników reklamowych, takich jak billboardy, plakaty i banery. Służy do wzbudzenia zainteresowania odbiorcy – uwagę Klienta łatwiej przykuć ruchomym, dynamicznym przekazem niż statycznym obrazem. Digital Signage może wywoływać efekt miłego zaskoczenia i zapadać w pamięć. Co najważniejsze, system do zdalnego zarządzania treścią dzięki prostej obsłudze, za pomocą kilku kliknięć pozwala na szybką zmianę komunikatów i dostosowanie ich do aktualnych potrzeb Klienta. Możliwości kanału komunikacji przez cyfrowe ekrany są niemal nieograniczone i można łatwo dopasować je do grupy docelowej i potrzeb miejsca, w którym są wyświetlane.
System Digital Signage składa się z trzech elementów: oprogramowania, sprzętu i atrakcyjnych treści. Warto korzystać z firm dostarczających wszystkie z tych komponentów, aby uzyskać rezultaty najlepiej dopasowane do profilu działalności Klienta. Na stronie https://solix.pl/ można znaleźć dostawcę specjalizującego się w Digital Signage, który zaoferuje sprzęt, dobierze skrojone na miarę potrzeb oprogramowanie i zaproponuje wsparcie w tworzeniu atrakcyjnych wizualnie treści, adekwatnych do potrzeb Twoich Klientów.
Reklamodawca wybiera miejsce, w którym będzie wyświetlana reklama i może targetować jej przekaz pod docelową grupę, czas oraz miejsce. Przypuśćmy w kinie, w czasie seansów dla młodzieży, na cyfrowych monitorach reklamowych wyświetlane są treści dostosowane do nastoletniego odbiorcy. W restauracji ruchome obrazy wyświetlane na menu boardach mogą sprawić, że głodny klient nałoży na swój talerz więcej pyszności. Firma Solix oferuje monitory bezszwowe i pionowe, na których w łatwy sposób zarządzisz treściami, wyświetlanymi na ekranach. Wprowadzisz także konkretny przekaz tam, gdzie klienci impulsywnie podejmują decyzję, np. przy kasach. W ten sposób przekaz Twojej marki będzie nie tylko atrakcyjny, ale może także przełożyć się na wzrost sprzedaży.
Na zewnątrz – wszędzie tam, gdzie umieszczane są tradycyjne billboardy czy plakaty (przy głównych ulicach miast, w miejscach spotkań, na przystankach) oraz wewnątrz budynków. Digital Signage zyskuje ogromną popularność, na przykład jako ekrany do wyświetlania informacji o promocjach w centrach handlowych, wyboru menu w restauracjach, zakupu biletów w kinach czy stacji do self-orderingu. W ofercie Solix znajdziesz również infokioski, na przykład z interaktywnymi mapami obiektu oraz ogłoszeniami dla pracowników.
Solix proponuje też ściany wideo – montowane z monitorów bezszwowych wielkie ekrany, które mogą stanowić część ściany budynku lub centrum zarządzania kryzysowego. Niezwykle efektownie wyglądają ekrany LED. Mają wbudowany czujnik, który dostosowuje jasność ekranu do pory dnia i natężenia światła.
Cyfrowe ekrany Digital Signage zastępują klasyczne rozwiązania reklamowe i konieczność drukowania ulotek, plakatów czy folderów reklamowych – klient ma dostęp do treści w dużo atrakcyjniejszej i łatwiejszej w odbiorze cyfrowej formie. A Ty zyskujesz łatwość zarządzania treściami, za pomocą kilku kliknięć – bez koordynacji druku czy cyklicznego rozwieszania plakatów albo rozdawania ulotek.